Jest różnica w gronie promowaniem małych i dużych firm. Mniejsze, prywatne strony internetowe mogą ograniczyć się do kampanii w mediach społecznościowych i najprawdopodobniej tylko dzięki temu osiągną sukces. Spore strony dużych marek powinny postawić już jednakże na bardziej rozbudowane kampanie, obejmujące nie tylko social media, niemniej jednak również naturalne wyniki wyszukiwania w Google, kampanie sponsorowane i inne kanały marketingowe.
Pozycjonowanie na lokalne frazy
Obecnie pozycjonowanie stron mocno wiąże się z popularnością urządzeń mobilnych. Z tego samego powodu duże firmy powinny pozycjonować się na frazy lokalne. Dość zresztą powiedzieć, że Google coraz bardziej indywidualizuje wyniki właśnie pod kątem lokalnego namierzania urządzeń mobilnych. Takie lokalne SEO można uzupełnić:
Wprowadzeniem sposobności recenzowania naszych usług;
Dodaniem swojej zlokalizowania do Google Maps;
Budowaniem wizerunku marki związanej z daną okolicą w social media.
Wizerunek eksperta
Duże firmy mają zazwyczaj dużą konkurencję, dlatego – w ich przypadku – rozpowszechnianie strony w internecie powinno wiązać się z kreowaniem eksperckiego wizerunku. Możliwe, że bowiem sklepów w danej branży jest na prawdę dużo, niemniej jednak ekspertów z pewnością niedużo – a to właśnie tych ostatnich poszukuje przeciętny użytkownik. W ten sposób tworzymy nić zaufania, relację: mistrz-uczeń, słowem: w ten sposób zwiększymy prawdopodobieństwo pozyskania stałego klienta. Tu też najbardziej istotne jest, ażeby nie popełnić błędu wizerunkowego, tj. ażeby nie przedstawiać informacji, na których się nie kojarzymy. Całkiem dobrze sprawdzić coś dwa razy lub w ogóle wstrzymać się z wygłoszeniem jakiejś tezy, niż zostać publicznie ośmieszonym jako osoba niekompetentna – to bowiem z całą pewnością nie pomoże nam w kreowaniu owego wizerunku (a straty z tego powstałe będziemy musieli de fakto długo odrabiać).
Zaangażowanie użytkownika
Kiedyś priorytetem było linkowanie, dziś natomiast jest to zaangażowanie użytkownika. Z perspektywy Google wartościową jest ta strona, na której konsumenci komentują, którą oglądają, na której spędzają czas. Aby tak jednak było, użytkownik musi mieć co robić na naszej stronie. Zadbajmy więc o interesują treść, jakieś poradniki, forum, konkursy i wszystko to, co zatrzyma poszczególne osoby na dłużej.
Jak zatem widzimy, pozycjonowanie strony ogromnej firmy wymaga dużego zaangażowania. To także powód, dla którego warto korzystać z usług fachowych firm pozycjonujących.
Źródło informacji: SEO sklep. Mocne linki SEO które możesz pozyskać kupując pakiety linków. Wybierz z dużej ilości przygotowanych ofert. Do dyspozycji masz linki z blogów, linki z for internetowych, strony zapleczowe tworzone pod Klienta, wizytówki NAP z popularnych serwisów i katalogów itp.