Kalendarze stanowią bardzo przydatny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Pomimo coraz większej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest coraz częściej wybierany. Warto więc dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.
Kalendarze – jakie odznacza się rodzaje?
Występuje kilka priorytetowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim bardzo dobrze znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane na przykład bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny oraz znajdujący się w gronie nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. Co więcej, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa efektywność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy zastosowanych na ścianę odznacza się też kalendarze biurkowe, które mogą mieć postać stojącą lub leżącą. Innym rodzajem, który również cieszy się dużą popularnością jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta realizowane są również kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a marketing firmy
Trzeba zacząć od tego, że gadżety reklamowe są coraz częściej stosowaną przez firmy promocją. W tej roli bardzo dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie efektywność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto zatem decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszej firmy może bez wątpienia ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku priorytetowych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy a także dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę bardzo często wybieranym rozstrzygnięciem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Polecana strona: whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.