Czy marketing w internecie ma sens? 

Witryna internetowa jest tak wspaniała, jak ilość ludzi, którzy ją odwiedzają. Możemy bowiem mieć jedną z najpiękniejszych witryn w internecie lub oferować użytkownikom internetu jedne z najbardziej wartościowych informacji, ale co z tego, jeżeli nikt nie będzie miał możliwości ich zobaczyć? By pojawić się w wynikach wyszukiwania większej ilości ludzi, musimy zadbać o odpowiednie przygotowanie naszej witryny. Zrobimy to, wykorzystując techniki odpowiedzialne za pozycjonowanie stron.

Jest ich na prawdę dużo, a kilka najważniejszych przedstawimy sobie poniżej. Nie jest to fizyka kwantowa, więc właściwie każdy powinien potrafić je samodzielnie dopasować.Mimo że świetny content rzadko kiedy broni się sam, to wciąż jest niezwykle ważny i upowszechnianie strony w sieci bez niego jest praktycznie niemożliwe. Nie bez powodu content marketing uchodzi za jedną z najbardziej efektywnych form reklamy. A jeżeli połączy się go z innymi technikami SEO, będzie jeszcze bardziej efektywny (o tym później). Wartościowa tekst jest ważna nie tylko dla żywego człowieka, niemniej jednak także dla wyszukiwarki. Teksty oryginalne oraz pomocne dla internauty są bardziej cenione od duplikatów lub treści o małej wartości merytorycznej. Powinniśmy jednakże pamiętać, żeby dosłownie w przypadku contentu nie zapominać o słowach głównych, po których Google może rozpoznać naszą treść i polecić ją czytelnikowi.Równie ważne jest pozyskiwanie linków, czyli zamieszczanie odsyłaczy w innych miejscach sieci. Powinny to być portale cieszące się dużą liczbą odwiedzin oraz zaufaniem użytkowników. Jeżeli już w wielu miejscach w sieci znajduje się odsyłacz do naszej strony internetowej, mamy szansę nie tylko i wyłącznie przyciągnąć więcej internautów, ale też stajemy się bardziej atrakcyjni dla wyszukiwarki. Tego rodzaju działania najlepiej połączyć ze wspomnianym content marketingiem dla bardzo dużo lepszego efektu.Chodzi o to, że linkowakiepsko sprawdza się w formie artykułów sponsorowanych. Z jednej strony dzielimy się z internautą wiedzą, dzięki czemu wzbudzamy zaufanie, a z drugiej reklamujemy swoje usługi dzięki odsyłaczowi. W ten sposób więcej czytelników popularnego portalu odwiedzi naszą stronę, bo docenią to, że dzielimy się z nimi wartościową tekstem. Zwiększa się prawdopodobieństwo, że skorzystają z przygotowanej przez nas oferty. Warto sprawdzić: mocne linki.