Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie jako środek do sukcestu

O ile mamy stronę www, z całą pewnością chcemy ją wypromować. Może nas martwić, jeżeli już nie pojawi się w żadnej wyszukiwarce. Dobra witryna internetowa może pojawić się m.

in. w Google, Msn! albo jakiejkolwiek innej wyszukiwarce. Istnieje wiele usług, które mogą nam pomóc, niemniej jednak kosztują. Serwisy społecznościowe są dobrym sposobem na rozpowszechnianie witryny, ale zwykle nie mamy na to czasu.
Najlepsza darmowa wyszukiwarka
Nie jest tajemnicą, że Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką. Miliony ludzi używa Google, ażeby znaleźć to, czego poszukują. Dlatego bardzo ważne jest to, ażeby strona była zindeksowana. Przesyłanie do Google jest szybkie, łatwe i bezpłatne. Zanim natomiast prześlemy zgłoszenie do Google, musimy wyszukać w Google, czy witryna znajduje się już w indeksie. Przejdźmy do Google.com i wprowadźmy nazwę swojej domeny w polu wyszukiwania. Wprowadzając nazwę domeny i wpiszmy ją gruntownie tak, jak ma być zarejestrowana. Jeżeli już już została zaindeksowana, pierwszym efektem będzie nazwa domeny. W takiej sytuacji nie powinniśmy ponownie jej przesyłać. O ile jednakże nie została jeszcze zaindeksowana, prześlijmy ją za pomocą odpowiedniego formularza. Zaindeksowanie może potrwać nawet do 3 tygodni. Nie przesyłajmy ponownie w tym okresie czasu. O ile po tym czasie nic się nie zmieniło, spróbujmy jeszcze raz.
Najlepszy darmowy katalog
Najlepszym miejscem do promowania witryny jest Yahoo!. Chociaż nie jest tak popularny jak Google, jest najlepszym katalogiem. Jest również prosty, bezpłatny i szybki.
Sygnatura w mailu
U dołu e-maila dodaj podpis, który zawiera nazwę Twojej domeny. W ten sposób zwiększysz zainteresowanie swojej strony.
Katalog Yellow Pages
Yellowpages.com oferuje bezpłatny wpis, który pozostanie aktywny przez 12 miesięcy. To bardzo dobre miejsce do promowania witryny, jest szybkie, proste i bezpłatne.
Google Local Business
Kiedy przesyłasz swoją witrynę do Google Local Business, kwalifikuje się ona do rangowania w sekcji lokalnej firmy. Sekcja ta jest wyświetlana przed wynikami bezpłatnych rezultatów wyszukiwania u góry strony Google. Wyszukiwanie lokalne jest wyświetlane tuż pod sekcją linków sponsorowanych, z mapą umieszczoną po lewej stronie list. Powinieneś podać firmowy numer telefonu lub adres pocztowy. Pod koniec procesu składania zgłoszenia otrzymasz PIN. Powinieneś go użyć. Otrzymasz go telefonicznie lub listownie, w współzależności od wybranej opcji.
Są to zdecydowanie najlepsze miejsca do promowania Twojej witryny internetowej.
Zobacz także: sklep dla pozycjonerów.