Sprzedaż przez internet wymaga umiejętnego zaprezentowania produktów klientom. Klient musi mieć świadomość tego, co kupuję i za to płaci, bo przeciwnie nie będzie zainteresowany zakupem. Żeby jednakże ułatwić klientom wybór konkretnych rozwiązań, warto zaprezentować im towary w sposób możliwie atrakcyjny.

To wymaga natomiast odpowiedniego przygotowania. Fotorealistyczne wizualizacje bardzo w tym pomagają, dlatego że dzięki nim można zilustrować produkt ze starannością takim, jakim jest, co oczywiście ułatwi podjęcie wyborów dotyczącej zakupu. Klient będzie mógł w rzeczywistości przyjrzeć się konkretnemu produktowi i zdecydować, czy ten odpowiada mu pod różnymi względami. Wizualizacje tego typu są produkowane na potrzeby dystrybucji różnych produktów. Tutaj nie można wyróżnić towarów konkretnego typu, dlatego że w ten sposób prezentuje się zarówno elektronikę, jak i odzież, kosmetyki czy różnego rodzaju sprzęty i urządzenia. Tak realnie istnieje wiele możliwości odpowiedniego zaprezentowania produktu, ale kwestia wizualna ma tutaj najistotniejsze znaczenie. Packshot to jeden z najbardziej skutecznych możliwości prezentacji towarów. Jest to wizualizacja pozwalająca na zademonstrowanie towarów w sposób przestrzenny, przykładowo ze wszystkich stron albo zaprezentowanie sposobu, w jaki produkt na przykład się otwiera. To może być bardzo pomocne w kontekście sprzedaży, dlatego że pozwoli klientowi dużo lepiej zaznajomić się z wybranym produktem. Packshoty produktowe są tworzone przez grafików, którzy potrafią obsługiwać wyrafinowane programy graficzne. Wykonanie takich prezentacji we własnych ustaleniach jest zwykle zdecydowanie trudniejsze, niż wykonanie tego przez profesjonalistę, który ma większe doświadczenie. Nie ulega wątpliwości, że warto zainwestować w takie prezentacje, dlatego że w momencie, kiedy mamy jeden produkt, ale sprzedajemy go przez długi okres czasu, to taka prezentacja znacząco ułatwi nam sprzedaż. Innowacyjne programy pozwolą przygotować plik do prezentacji w taki sposób, że dla klienta będzie on bardzo atrakcyjny. Sposobności na zwiększenie dystrybucji jest sporo i firma powinna głównie testować różnorodne rozwiązania, aby przekonać się, co w jej przypadku przynosi najlepsze efekty. Źródło: http://emest.pl/wizualizacje/wizualizacje-produktowe.